Przejdź do głównej zawartości

Mapa żłobków i klubów dziecięcych w Krakowie i okolicach

Witam,

dzisiaj chciałbym przedstawić Państwu mapę żłobków i klubów dziecięcych w Krakowie i okolicach:


Za pomocą mapy można znaleźć żłobek lub klub dzięcięcy na terenie Krakowa i okolic w zależności od lokalizacji domu, pracy lub innej interesującej Państwa lokalizacji. Funkcjonalności, które oferuje strona:

  • przeglądanie mapy wraz ze żłobkami i klubami dziecięcymi
  • znalezienie aktualnej lokalizacji na mapie za pomocą przycisku "Znajdź moją lokalizację"
  • wyszukiwanie żłobków i klubów dziecięcych po nazwie
  • podgląd nazwy i adresu żłobka lub klubu dziecięcego w dymku po kliknięciu w punkt na mapie
  • przejście na stronę internetową żłobka lub klubu dziecięcego po kliknięciu w nazwę żłobka w dymku
  • znalezienie trasy do żłobka lub klubu dziecięcego po kliknięciu w adres żłobka w dymku
  • podgląd listy wszystkich żłobków i klubów dziecięcych w Krakowie i okolicach
  • znalezienie żłobków i klubów dziecięcych w wybranym promieniu od wpisanego adresu (More options -> Nearby)
Wszystkie dane, które są widoczne na mapie zostały pobrane z rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
Skąd się wziął pomysł na taką mapę? Jestem rodzicem i akurat poszukuję żłobka dla syna. Dane zamieszczone pod powyższym linkiem są w postaci listy żłobków i klubów dziecięcych i według mnie są absolutnie nieczytelne, jeśli chodzi o znalezienie żłobka lub klubu dziecięcego po lokalizacji. Co innego to mapa, gdzie możesz zobaczyć wszystkie żłobki i kluby dziecięce w pobliskiej lokalizacji.

Mam nadzieję, że stworzona mapa przyda się rodzicom w poszukiwaniu żłobka lub klubu dziecięcego 😊

Wszystkie uwagi proszę pisać w komentarzach lub bezpośrednio do mnie na maila: taras.melon@wp.pl

Gdyby ktoś potrzebował takiej mapy dla innej lokalizacji, niż Kraków, to proszę też pisać o tym w komentarzach lub na mail. Postaram się w zależności od zapotrzebowania przygotować podobne mapy dla innych miast.

Zachęcam do korzystania z mapy i dzielenia się nią! 😉

Bezpośredni link do mapy można znaleźć tutaj:
LINK

EDIT:
Zauważyłem, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej na podstawie danych, z których korzystałem, w końcu przygotowało mapę żłobków i klubów dziecięcych w całej Polsce! 😍
Link znajduje się niżej, zachęcam do korzystania (chociaż już zdążyłem zauważyć, że trochę żłobków i klubów dziecięcych im brakuje na mapie 😕 ):
LINK

EDIT2:
Również została przygotowana mapa przedszkoli w Krakowie:
https://mapyprzedszkoli.blogspot.com/2020/02/mapa-przedszkoli-w-krakowie.html

Pozdrawiam,
Taras Melon

Komentarze